Torsdag och SOL

Lämnade aldrig in bilen igår utan det får bli på tisdag då dom var kort med personal. Men jag och syster var in och fixade id fotografering, sjukt ful men måste ha ett 🙈
Tog med mig mamma och kikade på Dollarstore, lunchade/fikade och sen handlade vi.
Gjorde inte många knop hemma sen 😴 Fick sms sent på kvällen om att Oliver kräkts, min stora prins 🖤

Sovmorgon idag men vaknade iaf runt 8. Superfint väder också! Men städade jävlar i mig idag, så skönt när man är klar! Tvättade även idag. Tog en tur till stan i solen och handlade. Syster ville ha lite handlat också så fixade det. Satt en stund på balkongen i solen också ☀️ Gjorde sen en sjukare middag, fläskfilégryta. Men inte den jag brukar göra utan ett annat recept.
Har sen bara slappat och kollar nu på Farmen. Läser även en ny bok, Elva år i fångenskap. Riktigt bra men hemsk!

Går magsjuka på jobbet och jag vill VERKLIGEN VERKLIGEN inte få skiten. Får se om man lyckas hålla sig frisk...
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 

Kommentera här: