Söndag igen

Verkar vara söndagar som gäller angående att uppdatera bloggen 🙈

Har nog mest jobbat och stått i! Gick på helg i torsdags klockan 12 och drog hem snabbt för att duscha och packa det sista innan jag hämtade upp mamma och Hampus. Oliver åkte såklart med moffa 😉 Destinationen var Järpen!
En helg spenderades där med barnen, mapa och syster. En underbar helg med massa gotta, god mat och riktigt bra sällskap! Precis vad jag behövde ❤️
Vi latade oss, åt middag i Åre, köpte massa godis, körde gräsklippare (grabbarna levde livet) och mådde allmänt bra!
For hem idag på eftermiddagen men ska dit om ca 2 veckor men då med mina fina vänner, det behöver jag också!

Väl hemma så körde jag igång en maskin med tvätt och en maskin med disk. Dammtorkade och dammsög. Packade upp allt ifrån väskan.
Gjorde matsedel för veckan och inköpslista för imorgon då jag tänkte veckohandla efter jobbet!
Tog en dusch innan jag hängde tvätten. Kände mig väldigt effektiv ✌🏻 Länge sen jag gjorde det.
Har ätit lite popcorn ikväll och kollat serie men nu är det läggdags då det vankas jobb imorgon, 7-12. En vecka med många dagars jobb. 6 av 7 dagar jobbar jag..
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera här: