Helt glömt bort detta!

Har glömt bort bloggen lite.. Men tänkte kanske försöka igen! Men fortfarande mer som en dagbok för min egen skull 😊

Orkar inte komma ihåg allt jag gjort sen sist jag skrev men kan börja att skriva om helgen.

I fredags blev jag ledig då jag hoppade in i tisdagskväll. Jag hämtade Oliver på skolan, sen åkte vi mot stan för att köpa nya höstskor till han. Vi hittade ett par riktigt snygga 👌🏻 Sen fikade vi, så härligt att få ha egentid med bara han ❣️ Sen ville han jobba med moffa så lämnade han där. Själv for jag hem och hämtade Hampus på dagis. Vi hämtade även upp mamma/momma. Var hemma hos Emma och gänget hela kvällen och åt middag där.

Igår for jag och Fredrik till Storhogna. Strax utanför så har hans bror och hans tjej deras husvagn så vi var där en sväng. Vandrade en kort bit och åt supergod lunch 👍🏻
For sen vidare mot Älvros. Sov där och åkte hem idag mitt på dagen.
När vi kom hem så åkte jag till stan. Kikade på nya vinterskor och fann ett par snygga, som var på rea 😎 Veckohandlade när jag ändå var i stan också.
Gjort pannkakor, kört igång både tvättmaskinen och diskmaskinen, vattnat blommor, plockat ur väskan och vikt in kläder. Bra att få såna där ryck ✌🏻

Är ledig även imorgon så får se vad dagen har att erbjuda ☺️
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 

Kommentera här: