Blåsig söndag

Sitte just nu i sängen och ska lägga mig. Har längtat efter att sova sen imorse, så sjukt trött idag.. Jobbade bara 7.30-12.30 idag så hämtade upp mamma och sen for vi mot stan 😊 Kände bara för att typ gå in på rusta, expo m.m. På expo hittade jag en duk till vardagsrumsbordet, en grå som matchar resten av rummet. Hittade även en ny behållare att ha flytande diskmedel i 👌🏻

På rusta hittade jag en vit gardinkappa till ena köksfönstret så när jag kom hem bytte jag gardiner i köket till vita, så himla fräscht 🙌🏻

Har inte gjort så mycket efter det. Slängde massor med sopor, så skönt när man gjort det! Åt sen middag också, tacos!
Nej dags att stänga igen mina gröna för imorgon är det ett 7-17 pass som väntar 😴😉

Gamla gardiner men blev rätt nöjd med dom i köket ☺
Dålig bild men nya vita kappan 👌🏻
Nya "pumpen" för diskmedel 👍🏻

Kommentera här: