Lördag

Vad gjorde jag igår?

For en sväng mot stan med mamma, pappa, syster och barnen. Gick på rusta, dollar, expo m.m
Hittade lite ljuslyktor m.m 😉
Handlade lite och sen bjöd jag allihopa på tacos ✌🏻 När alla var mätta och nöjda så for jag och Fredrik och spelade bilbingo 👌🏻 Lämnade resten hos oss 😂 Tiden blev knapp så dom fick åka hem när dom ville och nyckel hade dom ju ☺️
Vann ingenting.. Och kallt var det!
När vi kom hem så slappade vi en stund i soffan efter att jag fått fixat halva mitt hem.. Så går det när man lämnar familjen en stund.. Mycket var omflyttat m.m men kul var det  😂

Idag har jag inte gjort mycket men ack så skönt! Påtade på hemma en stund, kollade serier m.m sen hämtade jag syster för lite handling i byn. Följde sen med henne hem och lekte med barnen. Sen for Johan, pappa och Oliver iväg på gymkhana 🏎
Åt då pizza med syster och sen badade Hampus 😊

Är nu hemma. Startat både tvättmaskin och diskmaskin. Duschat, gjort ansiktsmask och skurat glasdörrarna på duschen 👌🏻
Blir att slappa framför tvn resten av kvällen ☺️

Ignorera den "fina" tapeten..

Kommentera här: