Friday och fortfarande kallt

En ledig dag som innebar SOVMORGON đŸ™ŒđŸ» Åt frukost och gjorde mig sen iordning. Syster och barnen hĂ€mtade upp mig. Vi började med handling pĂ„ Kvantum â˜ș Pappa kom förbi och Oliver fick haka pĂ„ han pĂ„ jobb.
Jag, Emma och Hampus gick till bolaget och Lager157. DĂ€r hittade jag en lĂ€ngre tunnare kappa och en tunika sĂ„ nu vill jag ha vĂ„r â˜€ïžđŸŒž

Sen tog alla en lunch pĂ„ Coop innan vi rullade hemĂ„t. Hann vara hemma en stund och fixa sen ringde pappa och vi for och hĂ€lsade pĂ„ Rutker! Tog lite grejer frĂ„n han som jag vill ha hem. Pappa tog batteriet dĂ„ det var dött. Saknar Rutker men har nu en ny bil men ska sĂ€lja han till nĂ„n som förtjĂ€nar han 😎

NÀr jag kom hem igen har jag dammsugit och gjort mat, kycklingtacos! Har sen duschat i hopp om att vÀrme skulle hjÀlpa min smÀrta som jag har i knÀn men icke. Har smörjt dom nu men verkar kört dÀr med. Tror ingen riktigt förstÄr hur ont jag egentligen har i knÀna vissa dagar. Helst nu nÀr det Àr kallt. Men dom tÄl inte varken kyla eller drag, inga bra knÀn.
Resten av kvĂ€llen ska jag sitta hĂ€r i soffan och bara vara â˜ș
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera hÀr: