15 oktober

Har jobbat i 4 dagar nu och Ă€r ledig imorgon 👍
Efter jobbet sÄ Äkte jag och hÀmtade upp mamma. For till stan och tvÀttade bilen samt vinterdÀcken som sÄg förjÀvliga ut!
EfterĂ„t handlade vi innan vi for och hĂ€mtade lilleman, Ă„kte till mapa (mamma och pappa) och bytte dĂ€ck pĂ„ min bil. Eller ja, pappa gjorde det mesta. Oliver var sĂ„ söt och hjĂ€lpte till sĂ„ snĂ€llt! 😘 SĂ„ tackar sĂ„ hemskt mycket för hjĂ€lpen!

Ledig imorgon, tvĂ€ttstugan kl. 7. MĂ„ste plocka ur sommardĂ€cken och fĂ„ ner dom i förrĂ„det, slĂ€nga sopor frĂ„n förrĂ„det, ta ur kylvĂ€skan ur bilen ner till förrĂ„det och fixa det sista inför besiktningen som jag har imorgon. Hoppas min fina Rutker gĂ„r igenom 👍
Sen hinna fixa mig sjÀlv innan ocksÄ, annars skrÀmmer jag alla.

Dags att sova om jag ska hinna allt.. Godnatt!



SĂ„g ju ut som om jag hade bytt dĂ€ck iallafall 😉

Kommentera hÀr: