Sjukdom, midsommar & väder

Kommer inte riktigt ihåg allt som hänt sen sist...
Men har dragit på mig en jävlig förkylning. Knappt kunnat svälja mitt eget saliv och då är det liksom inte okej längre. Inte så mycket annat mer än en förbannad halsont och feber.
Mår lite bättre nu men det kommer och går.

Midsommaren har hunnit varit och den har varit bra trots omständigheterna. Dels har vädret varit skamligt dåligt, inge ens kunna vara utanför dörren utan att frysa arslet av sig!
Sen har min mamma inte mått så bra men är på bättringsvägen ❤️
Men haft trevligt sällskap och ätit god mat så ska inte klaga!

Imorgon kommer en del av släkten hit till syster och Johan (sover där i helgen) för att fira mig i efterskott och syster i förskott! Så imorgon står det bakning på schemat innan alla kommer! Blir mysigt!
Tack för mig, mer uppdatering imorgon!

Min underbara Gudson ❤️


Kommentera här: