Lördag

Har jobbat nästan hela veckan. Men har nu ledig helg 🙌🏻 Jobbar på tisdag nästa gång.
Jobbade till kl 16 igår. Resten av kvällen slappade jag framför tvn och frös halvt ihjäl. Blir så frusen på kvällarna nu när det varit kallt!
Liten sovmorgon imorse innan jag och Oliver hakade på mapa till stan. Vi skiljdes åt rätt snabbt på stan då han och jag skulle äta lunch innan bion. Mötte upp Emma efter lunchen och vi tre gick på bio, Tjuren Ferdinand. En väldigt bra film 😊
Handlade en snabbis innan vi for hemåt. Väl hemma bytte jag om och gick ut igen för att försöka starta Rutker som stått heeeela veckan. Men han startade utan minsta problem, min fina bil! Fredrik hakade på en sväng mot stan. Tinade av bilen i phuset vid kvantum och sen köpte vi med mat hem.

Har sen dammsugit och duschat, slappar nu framför tvn! Ska väl snart lägga mig, en ny dag imorgon 👌🏻
(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera här: