Söndag utan ångest

Har nog inte gjort något speciellt i slutet av veckan. Jobbade kväll både torsdag och fredag.
Igår var jag barnvakt nästan hela dagen då Emma jobbade dag och Johan hade jour. Gick väldigt bra ändå men den lille har en vilja av stål och ett jädra humör som går över lika fort ☺️ Efter att jag varit barnvakt så åkte jag och ett gäng brudar till stan för bio och middag. Såg först Fifty Shades Freed, bra men inte den bästa. Sen åt vi på Pinchos. Väldigt gott och roligt koncept 👌🏻

Tog sovmorgon idag innan jag gjorde mig iordning för att fira mamma i efterskott! Gott fika och trevligt sällskap. Åkte sen till Fredriks kompis och käkade pizza där. Nu ikväll har jag dammtorkat och dammsugit lägenheten så sitter med gott samvete framför tvn 🙌🏻
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera här: