Onsdag

Gått några dagar igen sen jag skrev..

I söndags jobbade jag kväll och i måndags jobbade jag 7-12. For och hämtade Oliver och vi for till Minimulti för några timmars lek 😊 Åkte hem i bra tid då jag skulle ha båda barnen en stund då syster skulle jobba. Vi åt middag tillsammans och hade en bra eftermiddag och kväll. Fick även hem Rutker så nu är han på hemmaplan iaf 🖤

Igår var jag ledig. Umgicks en sväng med Petra och Sandra. Åt bla en ny glass på donken 🙌🏻 Handlade en sväng i stan innan vi for hemåt.
Idag har jag jobbat, eller ja, jag har varit på utbildning. Har sen lagat middag, firat mamma i förskott hos Emma med mamma, Emma och barnen. Fick god kladdkaka 😍 Varit på gymmet också och känns redan roligare så måste hålla i detta nu!

Imorgon jobbar jag kväll så blir en dag på hemmaplan innan jobb. Ska nog fixa med disk och tvätt ✌🏻
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera här: