Nästan en vecka sen sist

Varit sjuk mestadels av denna vecka. Feber och förkyld. Men bättre nu ☺️
I måndags var jag barnvakt hela dagen. Tog med mig barnen och mamma till lillänge. Där handlade jag bla tofflor och vi åt även lunch med pappa där. Han tog med sig Oliver medan vi andra for hemåt. Hampus sov och jag likaså 😎 Började känna redan då att något skulle ske, och på tisdagsmorgon sjukanmälde jag mig..

Idag åkte jag, Emma och barnen till Frösön och käkade hotellfrukost 👌🏻 Mätta och belåtna for vi vidare mot lillänge. Hittade en filt, tulpaner av plast och lite annat smått. Hämtade ut ett paket som jag beställde också i veckan. En ljuslykta med härjedalsvapnet ☺️

Åt pizza med Fredrik innan jag drog till syster för lite barnvakt. Jag och Oliver kollade på Talang och åt gotta medan Hampus sov 😎
Nyligen kommit hem och ska snart lägga mig i en renbäddad säng 🙌🏻
Får se vad morgondagen bjuder på!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentera här: