Onsdag

Missats några dagar igen 🙈

Dagen i badhusparken var så mysig och vilket väder vi hade 😎 Käkade lunch där och lekte en massa!

Helgen bestod av jobb. Den gick bra men lite seg.
I måndags var jag in med bilen till Alanders igen så får se om lyktan är fri från fukt nu 😊
Igår följde jag med Emma, barnen och mamma för handling, lunch och hämta hem bilen igen. På kvällen åkte jag, Sofie och Petra till Malin för en tjejkväll, precis vad jag behövde ❤️
Idag har jag, Emma och barnen varit och badat en stund här i Brunflo. Sen lunchade vi innan det vankades kvällsjobb för mig ✌🏻

Imorgon jobbar jag kväll igen. Så beroende på vädret så får jag se vad jag ska göra innan ☺️
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 

Kommentera här: