Lördag

Snoret försvann under natten 🙌🏻 Nu är jag bara hes och har hosta!


Igår jobbade jag till kl 17 och då tog jag helg ✌🏻 Fredrik övertalade mig till att åka till Älvros (han var redan där) så tog och packade in mig i bilen och for. Det regnade bitvis. Väl framme så la jag mig rätt tidigt. Mådde inte hundra och var rätt trött efter ett jobbpass mellan 6.30-17.. 😴

Blev väckt inatt kl 02.56 av att ett nr från Somalien ringde.. Sket i det och sov vidare. Sen på morgonen läste jag att det var något bedrägeri som höll på.. Sluta fan att ringa nattetid! 🖕🏻

Vaknade till ett rätt grått väder men ändå varmt! Så efter frukost tog vi och gjorde oss iordning. Blev en tur med fyrhjulingen och sen grillning till lunch 👌🏻
Väl tillbaka i huset så började solen titta fram! Och SATAN vad varmt det blev ☀️ Klädde av oss och solade ✌🏻☀️
När vi nästan fått solsting så for jag och handlade gotta och middag i Sveg. Satt ute och käkade middag, så jäkla underbart 👌🏻
Tog en tur till med fyrhjulingen då vädret fortsatte att leverera.
Sitter nu i soffan och kikar tv, blir nog sängen strax.

Hjärtat fyller år idag också ❤️🎈 Han blev glad för sina presenter 👍🏻


Kommentera här: