Söndag

Vilken trött helg vi haft. Sovit länge på mornarna vilket vi inte brukar och idag skulle jag lätt ha kunnat legat i sängen hela dagen 🙌🏻


Men efter min långa sovmorgon så gjorde jag mig iordning och hämtade upp mamma. Vi for och handlade en sväng och tankade upp bilen också. Plockade upp pappa på vägen hem då vi skulle bjuda dom på middag. Hade tänkt 3 rätters men Emma med familj bjöd in oss på fika ✌🏻
Bjöd dom på förrätt och varmrätt. Förrätt blev rostat bröd med ishavssallad och gurka på och varmrätt blev fläskfile, beasås, sallad och potatisgratäng 👌🏻
Alla blev mätta och belåtna! När jag hade stökat undan disk och mat så for vi ner till Emma och gänget! Där bjöds det på tårta och kakor då hon fyller år idag 🎉

Har sen tagit det lugnt. Ska nu lägga mig för att orka jobba 6.30-17 imorgon 😴

Kommentera här: