Frideyey

Glömde helt bort att skriva igår. Hände väl inte allt för mycket men. Målade naglarna och tvättade en maskin innan jag och mamma for mot stan för att träffa pappa på sjukhuset ❤️

Han mår relativt bra och det är så skönt!

Efteråt så handlade vi lite innan det var dags att åka hemåt då det vankades jobb för mig. Kvällen gick bra, plus att man jobbade med bra kollegor ☺️

Idag har jag också jobbat men dagen har gått riktigt fort! Men skönt, det närmar sig semester 🙌🏻 Det behövs nu. Börjar bli trött och less men snart så!
Efter jobbet gick jag hem och bytte om. Satte även igång en tvättmaskin, vattnade blommorna, satte igång diskmaskinen och plockade undan (Fredrik var hemma så kunde köra igång allt 😉) innan jag drog ner på gymmet. Gick rätt bra tills jag insåg hur hungrig jag var, hade inte ätit sen lunchen... Väl hemma blev det är "drink" (nyttigare shake som är mättande) innan jag duschade, hängde tvätten och gjorde middagen som blev tacos 😉

Nu sitter jag och slappar i soffan och tänkte faktiskt snart lägga mig. Är så trött nu på kvällarna plus att jag ska jobba långdag imorgon igen..

Kommentera här: