Onsdag

Tidig morgon på en onsdag. Egentligen en onsdag med sovmorgon då jag skulle ha jobbat kväll, men här sitter jag, i soffan, halvt död..

Förkyld 🤧
Hela förra veckan låg Fredrik så detta var rätt väntat! Men mornarna och kvällarna är värst, usch!

Men har ett bra besked att komma med. Nu är äntligen gamla lägenheten tömd, städad OCH besiktad!! Känns så jävla skönt att äntligen kunna släppa den där lägenheten och fokusera på våran nya fina istället!
Den har varit bra våran gamla etta men väldigt nedgånget där då Öhem inte tar hand om sina fastigheter.
Så var rätt svårt att städa och få det riktigt fint. Men besiktningsmannen hade inget att klaga på så känns grymt skönt 😎👌🏻

Det var det jag hade att dela med mig av så här tidigt 😂 Men nu kanske jag äntligen kan andas i två sekunder igen så ska försöka sova lite 🙌🏻

Kommentera här: