Söndag

Igår var jag och Fredrik in till stan en sväng efter en skön sovmorgon tillsammans. Åt även lunch i stan innan vi rullade hemåt i halkan.
Gjorde mig iordning och Fredrik skjutsade mig till Tandsbyn. Hade en riktigt bra kväll med fina människor, precis vad jag behövde! 💕
Fredrik hämtade mig och vi la oss rätt sent.

Imorse tog vi också en sovmorgon. Gjorde mig iordning och sen var det dags för tunnbrödsbakning, var så mysigt! Fikade, bakade, lekte och gjorde pizza till middag.
Åkte en sväng in mot stan för veckohandling, känns skönt att ha det gjort! ✌🏻
Har tänt ljus och stökat undan en del nu ikväll så nu blir det att slappa i soffan 👌🏻 Har så ont i nacken.. Haft det dom senaste kanske 2 månaderna men nu sista dagarna har smärtan eskalerat. Men går nog över med tiden!
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera här: