Måndag och jobbhelgen tog slut

Jobbat i helgen. I lördags efter jobbet blev jag bjuden på middag hos mapa. Dom hade barnen också så tog med paket till den lille mannen som fyllde 1 😊 Han verkade nöjd med leksaken iallafall. Var där en stund innan jag rullade hemåt igen. Fick även med mig en stor lykta med ljusslinga i som dom inte ska ha så vi stal den 😎

Jobbade hela söndagen också. Och idag jobbade jag till 12. Följde med Emma och barnen och veckohandlade. Kom hem vid kanske 16 tiden, ögonen gick i kors pga trötthet. La mig en stund på sängen och sov en stund. Gjorde middag med älsklingen och fick sen ett städryck 🙈✌🏻
Blir lugnt ikväll framför serier och imorgon vankas en liten sovmorgon innan jag ska vara barnvakt till den lille (Oliver är på dagis) då Emma ska på vikariemöte 😊
(null)

(null)

Kommentera här: