Fridayyyyyy

Tog helg redan igår kl 17, SÅ JÄVLA SKÖNT! Älskar mitt jobb men nu är det så sjukt mycket så man är helt slut efteråt.. Men det blir nog bättre med tiden ☺️
Igår efter jobbet slappade vi i soffan hela kvällen tror jag.. Somnade en stund också på soffan 🙈

Ledig idag men vaknade ändå tidigt. Dels kan jag knappt sova länge längre och sen skulle jag iväg med Fredriks bil och kolla upp en sak. Mamma följde med mot stan. Kollade upp det jag skulle och sen for vi en snabbis på Dollar. Var även en sväng på Hc då mamma skulle dit. Dumpade sen av henne hemma hos sig och hämtade sen upp Oliver.
Väl hemma hos oss gjorde vi hamburgare till lunch och sen pepparkaksbakning 👌🏻 Vad duktig han var! Dock fick han inte med sig dom hem då dom inte hann svalna riktigt men har lagt dom i burkar som han ska få nästa gång vi ses ☺️
Tog en promenad till affären sen och vi mötte upp Emma och Hampus på vägen. Handlade en snabbis innan vi gick hemåt åt varsit håll.

Väl hemma igen stökade jag en stund innan det blev serier 🙈
Inte gjort alltför mycket sen utan bara varit. Sånt behöver jag just nu känner jag. Inga krav eller måsten! ✌🏻

Nu är det dags att sova, natti!
(null)

(null)

Kommentera här: