Fredag och julmarknad

Hela onsdagen var jag också hemma från jobbet och även torsdagen, pga ryggen. Den är fortfarande inte bra men ska försöka jobba ändå!

Idag tog jag ännu en sovmorgon och sen en god frukost framför tvn. Gjorde mig sen iordning och åkte iväg med mamma, Emma och barnen mot Jamtli. Julmarknaden där började idag och det är en tradition att gå där ☺️ Vädret kunde varit bättre men det hade även kunnat varit sämre! Köpte en klubba till Oliver, en julklapp till Fredrik och sen åkte jag och Oliver häst och släde! Mysigt förutom att släden välte mitt ute på en äng i djupsnön 😂 Kan ha varit det roligaste ever men tror "tyvärr" att ingen såg!
Väl hemma så gjorde jag ännu mera knäck, så jäkla gott! Slappade sen framför serie och kollade även Idol. Vilka rysningar man fick av Chris när han sjöng Imagine 😱

Läggdags om man ska orka jobba imorgon ✌🏻 En liten en som fyller år imorgon också 🙈
(null)

Kommentera här: