19 januari

En ny vecka och nya möjligheter! Men låt mig först berätta lite om min helg som varit!
I lördags var jag på stan med mamma, pappa och Oliver. Hittade bland annat en ny borste till ögonskuggan, den förra var värdelös. Fann också en tröja på rea! När jag kom hem så åt jag innan Petra hämtade upp mig för en kväll i Tandsbyn med lite vin, kortspel och skitprat! 😊
Igår for vi till moster och hennes Karl som båda har fyllt år. Gott fika och trevligt sällskap! For hem vid middagstid och gjorde iordning tacos till middag. När F for till sin bror så dammsög jag lägenheten innan jag drog ut på en skön kvällspromenad i snöyran. Hittat en perfekt runda som tar ca 35-40 minuter 👍
Det var helgen i stora drag..

Måndag idag! Ny promenad idag, samma runda. Igår fick jag så jäkla ont i smalbenen och yttre delen av fötterna... Men blev bättre efter en lite stund. Idag fick jag skavsår typ under foten... Men ska köpa Compeed imorgon så det kan bli en promenad imorgon också 💪
Hunnit jobba ikväll också, gick ju bra som vanligt 😎




Stal den sista bilden av moster! 😊

Kommentera här: