11 februari

Herregud vad tiden går fort, redan februari!

Vad har hänt sen sist då? Har fått skrivit på tillsvidareanställning 😊 Känns skönt att inte vara vikarie längre, utan ordinarie!
Trivs som fisken i vattnet! Har världens bästa kollegor och brukare!

Imorgon ska jag skriva in mig på gymmet, känns skönt! Köpt nya träningskläder och det gör det hela lite mer roligt.
Ska även vara barnvakt imorgonkväll, blir roligt 😄

Idag har jag hunnit med en hel del. Klev upp vid 7 för att tvätta. Under tiden maskinerna har varit igång har jag hunnit varit på affären, dammsugit en sväng, tränat lite (hittade en bra app) och duschat!
Nu ska jag slappa i soffan en stund för nu är tvätten även klar! 💪

Så fin himmel imorse
Jag och Oliver sist jag var barnvakt 😊
Jag och Fredrik var hundvakt i va 2 veckor!

Kommentera här: