Födelsedag

Inte skrivit på några dagar...
Har inte hänt så mycket mer än att jag följde med pappa på jobb i tisdags. For bland annat till Åre och Storlien. Fin och varm dag, perfekt att åka bil 😉 

Igår fyllde jag år! Hela 22 år. Firade inte något speciellt igår utan det tar vi imorgon istället då alla kan med ut och äta! Sen får släkten fira närmare systers födelsedag 😊
Bakade sockerkaka och mjuk pepparkaka till både familjen och jobbet. Dom blev så glada på jobbet när jag kom med kakorna! ☺️

Jobbat 7-12 idag och därefter var jag hemma några timmar innan syster hämtade upp mig och vi for mot dagis för att hämta lilleman. Vi lekte en stund i sandlådan han och jag medan Emma började med middagen. När vi ätit har det bara varit massa lek, bus och skratt!

Imorgon ska jag ha en heldag med lillemannen, vet inte än vad vi ska hitta på men något blir det väl!
Sen vid 18-tiden ska hela familjen äta middag på Athena! Mums!
Godnatt!

Kommentera här: