Semester

Ett tag sen sist!

Den 9onde juli gick jag på semester! Herregud vad skönt! Min första betalda semester också.
I onsdags så var jag, Emma, mamma och Oliver på Jamtli och kikade. Åt lunch som bestod av sallad. En varm dag med trevligt sällskap.
På torsdagen var vi en sväng på stan och kikade. Kommer dock inte ihåg om jag hittade något.
I fredags var Emma, Oliver, Johan och jag iväg till Önsjön och badade. Tror inte jag badat på... 3-4 år. Första gången Oliver badade i en sjö och han tyckte det var roligt!
I lördags fyllde guldklimpen 2 år! Han fick jättemånga fina presenter av alla! Av mig och Fredrik fick han en tröja och 2 stolar och ett bord med parasoll med elefanter på! Bild kommer längre ner..
På kvällen for jag till Tandsbyn och partade till det lite.
Söndagen städade jag lite och påtade på hemma och packade inför resan söderut. På kvällen for syster och jag och handlade färdkost.

Igår började resan söderut. Tog det lugnt och åt lunch på vägen. När vi kom ner så packade vi ur bilarna och tog sen en tur på affären för att handla lite.
Tog det sen lugnt resten av kvällen.

Idag började dagen med att Oliver väckte mig vid 7 (tror jag) men han är så himla söt så det får han gärna göra! 😊
Gjorde oss iordning och åt frukost m.m innan vi for mot Skärholmen för att shoppa lite på köpcentrumet där. Hittade två par skor där. Hittade även en parfym (man kunde ha den på kroppen, i rummen och på tex sängkläderna), den luktar himmelskt!
For sen vidare mot Nacka för att gå en snabbis på deras köpcentrum. Hittade 2 korta leggings som är bra att ha under kjolar och klänningar.
Handlade på vägen hem och grillade till middag. Såg sen Allsången och Oliver diggade till alla låtar innan det var dags att sova. Han är så rolig!

Imorgon blir det en dag på Gröna Lund! Så dags att sova, godnatt!







Kommentera här: