Back to business

Har jobbat en vecka nu efter semestern. Varit en rätt hektisk vecka med mycket jobb, långa dagar, intro elev och fix och trix.
Men har fått positiva ord från chefen iallafall och det känns förjävla bra!
Skönt att få cred för det man gör ibland. Eftersom dom ser mig som "ordinarie" då jag varit där så länge och kan allt där så får man ta mer ansvar nu, helst under sommaren.

Har jobbat hela helgen och nu får jag äntligen en dag ledigt! Skulle ha varit på stråket ikväll men kroppen orkar inte. Så blev bjuden på middag av syster och Johan. Oliver var så himla rolig och söt som vanligt!
Imorgon ska jag ha tvättstugan från morgonen och sen ska jag och mamma vara barnvakt resten av dagen. Blir roligt! Sover över hos syster och Johan imorgon då Emma är borta och Johan skulle ut på stråket med polarna så är barnvakt hela kvällen och natten, känns roligt!
Kollar just nu på film på tvn och är allmänt LAT!! 😎



Killen som vill "kolla barna". Sitter där så nöjd och kikar på när andra barn leker i lekparken 😊

Kommentera här: