Long time no see

Blir alltid uppehåll i min blogg men ibland så orkar jag inte skriva..

Nu var min lediga helg över. Den har både varit skön, lugn, rolig m.m.

Jobbade 7-12 i fredags. När jag slutade så var jag förbi Fredriks bror och hans tjej och hämtade Connie, deras hund. Skulle vara hundvakt till lördag morgon. Tog med henne på promenad ner till mamma och vi skulle ta en lugn promenad.
Fick med en liten kille också vid namn Oliver. Men han är ju så söt och rolig så han är inte direkt jobbig att ha med. Lekte lite i två olika lekparker med han också.
Resten av fredagen var lugn och spenderade mest tiden framför tvn.

Igår var mamma, pappa och jag på stan en sväng. Fann en tröja åt Oliver med Bilar på, smink till mig och ett par byxor. Handlade lite mat innan vi begav oss hemåt. Gjorde mig iordning för en kväll i Tandsbyn, surströmmingskalas. Äter dock inte det men tog med kyckling och potatissallad.
Kvällen/natten var jätterolig! Kom hem efter kl. 4 på morgonen.

Idag har jag tagit det lugnt. For till Svenstavik med Emma, mamma och pappa för att möta upp Johan och Oliver. Var in en sväng på Dollar, hittade inget speciellt. Johan lämnade Oliver till oss och for tillbaka till Vemdalen för att jaga.
Åt middag med Emma och Oliver innan jag skulle hem och tvätta. Städade, diskade, plockade och duschade också. Kollat på film nu ikväll med hjärtat.
Men nu är det natt, jobb väntar imorgon.

Connie
Världens finaste grabb
Jag innan surströmmingskalaset

Kommentera här: