12 augusti

Ledig idag och bara softat mest hela dagen. Kikade på en film jag har hyrt, "Tokarev". Nicholas Cage är med och den var faktiskt riktigt bra!
Klockan 12 skulle jag ha haft tvättstugan men eftersom min granne "lurade" mig (han sa till mig att det var den 11e idag så jag ursäktade mig och gick upp igen. Tills jag kom på att det är han som tagit fel på datum, inte jag. Men då hade han redan börjat tvätta så bytte tid istället) så blev det ingen tvättning idag, får bli på fredag istället 😊

Gjorde mig lite middag sen och drog upp på jobbet för att hämta upp Brittan. Vi drog till Fresks och kikade på kakel till hennes kök.
Hon skjutsade sen mig till Emma. Myste med Oliver framför båten Elias medan vi åt melon. Jag fick dock hans rester... 😝

Sen bar Emma och Johan in hans nya säng! Min gamla goding fast den fått ny färg, vit! Så nu har han en fullstor! Blev jättebra 😊
Tog sen en promenad med Emma en sväng runt byn.
Sitter nu i soffan och funderar på att lägga mig relativt tidigt ikväll, börjar dock inte förrän 12.30 imorgon, hej sovmorgon! 👍

Älskar skorna, skönaste jag någonsin haft!
Olivers nya säng! 😊

Kommentera här: